Aine: programmeerimine
Klass: 3. ja 4. klassi programmeerimise ja robootika ring
Õpetaja: Riina Leidsalu
Teema: Õppemäng Lightbot Hour
Mäng valmistab õpilasi ette programmeerimiseks. Arendab mõtlemisvõimet, analüüsioskust, tegevuste planeerimist.
reede, 13. oktoober 2017
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
VIIMANE KÜSIMUS
7. küsimus - VIIMANE Sel korral vastused neljapäeva 22. veebruari hommikuks!!!!!!
-
Aine: matemaatika Klass: 3. Õpetaja: Riina Leidsalu Teema: Tähe arvväärtuse leidmise kordamine Õppeperioodi viimases matemaatika tunnis...
-
Aine: kunst Klass: 3. Õpetaja: Riina Leidsalu Õppeperioodi viimases kunstitunnis tegime õpilastega liikuvaid pilte kasutades selleks rak...
-
Aine: emakeel Klass: 3. Õpetaja: Riina Leidsalu Teema: Kordamine - tähestikuline järjekord Kõigepealt said õpilased lehe ruudustikuga, ...
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar